tisdag 29 september 2009

Happy, happy


Efter lång omvärldsaskes har jag åter kontakt med de levande, härligt! I går kväll kom delar av familjen Kjellberg på besök. Många skratt och relationsskämt, de är så fina. Till min stora glädje följde F med och det var så underbart att se henne, längtar så efter mina yngre kollegor som nu håller på att växa ikapp mig, längdmässigt alltså (hi hi). Från föräldrar och barn fick jag en underbar orkidé, tre stänglig!!!!! Blev så himla glad, men så klart blev jag alldeles jättebamsegladast för barnens fina brev och autografbild. Formuleringarna är så där härligt barniga (var orolig att de skulle vara tonårsaktiga innan jag kommer tillbaka) och bilderna så mycket de personligheter de är. Idag fikade jag och Karin, mamma till A, och jag fick två superfina ljusstakar och mumsig choklad. Vi hade det jättetrevligt och jag blev riktigt uppåt av besöket. Fotade mina fina presenter, dock inte breven som är så att säga personliga.