torsdag 17 mars 2011

Trött, Irriterad och...

Man ska inte fundera på saker för mycket.
Man ska definitivt inte fundera på saker som andra människor säger, för mycket.
Man ska aldrig analysera och tolka vad andra säger, för mycket.
Under inga omständigheter är det tillbörligt att ägna sig åt hårklyveri när det kommer till vad andra har sagt, i alla fall inte för mycket, eller för ofta.

Är trött, låg och rätt irriterad.
Har ägnat värdefulla vargtimmar åt ord-psykoanalys à la Freud.
Har skjutsat min nästanvuxna (kroppsligen) son till I20-området (Midgårdsskolan, övre-medelklass-Umeås-Pentagon).


Funderar på att äta min banan för att få inspiration till periodplanering à la Asien.
Äter min ekologiska banan och känner mig inte ett enda uns piggare.
Försöker visualisera roliga saker för att liksom peppa lite, men kan bara konstatera att Mia Törnblom skiter sig.
Nu har jag dessutom kommit åt någon djävla tangent som gör att bokstäverna hoppar, alternativt behöver tangentbordet utredas, men det kan ta tid. Säkert står alla tangentborden i kö.