söndag 10 april 2011

Min oerhört planerade dag

All min tid, smal överdrift, är planerad. Väldigt märkligt hur det kan ha blivit så eftersom jag inte direkt strävar mot det inrutat, byråkratiskt kausala. Som exempel: Idag ringde väckarklockan 9.00, fast jag föregick denna lilla irriterande tingest genom att vakna av mig själv. Småprat med Tova-Liisa. Träningskläder på. Iksu spa: alpine trail 5 km och sedan cykel 55. Se över detaljplanering samt rätta lite saker i lugn och ro på jobbet, vilket jag nu kan lägga till handlingarna. Handla på Kvantum Laga lunch till familjen, exklusive de personer som befinner sig i Sälen. Långpromenad med hunden och förhoppningsvis något barn. Tvångsläsning, Gaius Julius Caesar. Fixa middag. Här ligger min förhoppning till egentid, d.v.s. mysläs i sängen och en påse godis. Kvällsmys: läsning med Tova-Liisa, kvällsfika, tandborstning och nattiskramar. Fixa undan efter middagen. Tv Hämta Björn och Svante som kommer hem från Sälen.