söndag 27 juni 2010

Quid pro quo

" Tänk att bara halva VM har gått och det absolut bästa är kvar"?????????????
Mein gott! tar detta aldrig slut?
- Ska bara se två jätteviktiga matcher idag älskling, inget mer jag lovar.
??? Enligt ALLA tv-tablåer jag kan uppbåda så sänder etern ut två matcher idag, in alles så att säga. Vet inte om jag på något konstigt vis skulle uppleva att Björns idoga stirrande på enbart två matcher denna dag är en bonus. Det sänds ju för fan inga fler.
Jag hatar VM, hatar, hatar, hatar...eller hm. Ouid pro quo. Detta kan utnyttjas för egen vinning. En match=måla ytterdörren underbart ljusgrå. Två matcher=klia min rygg typ jättelänge+fixa gardinupphänge i vardagsrummet. Tjoho, tänk vad mycket min lilla man hinner uträtta innan VM är över.

Helt enligt min kvinnliga list så är dörren nu målad och gardinerna hänger på en fint laserad gardinstång. Nu väntar ryggkli, nice.