måndag 30 augusti 2010

Botten

Välkomnade rhinoviruset med halsduk, varm dryck och en hel trave filmer som kan likställas med bokvärldens mjukporr, harlequin pocketen (klimakteriestarlet). Har under dagen nått en rudimentär botten i form av: finniga kinder (ja, det är möjligt att kinderna vid 37 års ålder liksom låter "tusen blommor blomma" och efter empirisk studie så är min slutsats att Clerasil endast fungerar på stunsiga tonårskinder. Detta eftersom den enda verkan jag kan skönja är flagnande hud och en ännu större underjordisk vulkan). Det monetära bottennappet fullkomligen fullbordade dagen. CSN, byråkratins vagga och stället där solen aldrig gick upp. Jag kan flyga, jag är inte... (Stig Helmer) rädd för att HA alldeles för roligt (ironi). Kvällens höjdpunkt var penisparaden i den brittiska serien "Sex education". Dessutom gavs hygieniska tips för penistvätt. Så roligt har jag.